שנות ה-80 משבר כלכלי

ילדים נהנים בפסטיבל הגבינות והיין של תנובה.

ילדים נהנים בפסטיבל הגבינות והיין של תנובה.

  • ילדים נהנים בפסטיבל הגבינות והיין של תנובה.

פסטיבלי גבינות ויין

עם ביטול הסובסידיות למוצרי חלב, הכפלת מחיריהם והירידה הדרסטית בצריכתם, יצאה תנובה במסע פרסום, הגדול בתולדותיה עד אז. מטרתו העיקרית של המבצע היתה לנסות ולמנוע את השינויים בהרגלי הצריכה של הלקוחות עקב המצב הכלכלי הקשה. בנוסף שאפה תנובה לשבור את מחסום חוסר הידיעה בנושא מיגוון הגבינות העצום שלה (למעלה מ- 50) והשימושים הרבים שהן מציעות. הדגש הושם על כדאיות השימוש בגבינות, ובמודעות השונות הופיעו מתכונים מפורטים. שיאו של מסע הפרסום היה בקיום "פסטיבלי גבינות ויין", שנערכו בת"א ובי"ם. הפסטיבלים, שנמשכו 3 ימים, זכו להצלחה מסחררת וכללו תחרויות, הדגמות, טעימות ומכירה מוזלת של גבינות קשות. 


  • יחידת הדיילות של תנובה יוזמת בשנות ה-70 את "ערבי הגבינות והיין"לסיפור המלא >>