שנות ה-2000 תנופת עשייה

שיווק בחו"ל

במסגרת מדיניות הגלובליזציה של תנובה הושקה במאי 2004 תנובה USA, במטרה להוות את חברת השיווק של הקונצרן בארה"ב, ולייצג שם את תשלובת החלב ואת החברות הבנות אוליביה, תנובה גליל ודגי תנובה. יורם בהירי, מנכ"ל תנובה USA סיפר: "חזון פעילות הייצוא של החברה מדבר על פנייה לשוק האמריקאי הכללי. עם זאת, לעת עתה, נעשית הפנייה בעיקרה אל השוק הכשר. קו החלוקה באזור ניו יורק משלב בין חנויות בפרברי יוקרה מנומנמים, סופרמרקטים כשרים בשכונות חרדיות, בתי קפה טרנדיים בניהול ישראלי ומכולות שמביאות את ישראל לישראלים שבאמריקה.
ב-2005 החלו העבודות להקמתה של המחלבה הראשונה של תנובה מחוץ למדינת ישראל, כשהיעד הנבחר הוא רומניה. תנובה רומניה, בשיתוף בנק ההשקעות האירופי EBRD מקימה מערכת ייצור חלב, מחלבה ומערכת הפצה במדינה. בכך צועדת תנובה את צעדיה הראשונים בדרכה להפוך לחברה בינלאומית, שבסיסה בישראל וזרועותיה שלוחות לעולם.