משקאות חלב

SHOCK

מותג משקאות החלב של תנובה הושק בספטמבר 2005, כשהוא מביא איתו חדשנות באריזת שקית השוקו הותיקה: שקית משולשת עם שפיץ המאפשרת קריעה נוחה של השקית ושתייה כיפית במיוחד. בבוקר יום השקת שוקו SHOCK חולקו שקיות משולשות של SHOCK ברחבי כל המדינה ומאות אלפי ילדים ובני נוער צעדו לבית הספר עם שקית משולשת של שוקו SHOCK ביד. שלטי חוצות, פרסומות על גבי אוטובוסים תחנות רדיו וערוצי טלוויזיה, דיילים ודיילות ברחוב כולם סיפרו על השוקו החדש.
שוקו SHOCK מיוצר במחלבת רחובות מ- 100% חלב מפוסטר ומפולי קקאו משובחים. חוץ מהשוקו המפורסם ל SHOCK משקאות חלב בטעמים נוספים ביניהם בננה ואייס קפה. שוקו SHOCK נחשב לשוקו הטעים ביותר לבני נוער וילדים, ומאז השקתו זכה במבחני טעימה במקום הראשון מבין שאר משקאות השוקו המוכרים בשוק.
אריזת שוקו SHOCK היא בצבע צהוב, המזכיר את צבעי השמש והבוקר, הזמן בו שותים לרב שוקו, והלוגו של SHOCK  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

הוא דמוי משקה החלב ומעביר את תחושת הטעם המרעננת של שוקו קר.
את הקמפיינים הפרסומיים של שוקו SHOCK מובילים הסיסמא "אם לא תתעורר איך תקום?" והביטוי "בוקר SHOCK", שהפכו כבר לחלק בלתי נפרד משפת היומיום של בני הנוער. מאחורי המשפט עומד הרעיון של צריכת שוקו , שמסמלת את שלב המעבר שבין הקימה בבוקר לבין תחושת העוררות שמגיעה רק אחרי שתיית שקית השוקו. את רוב הקמפיינים של שוקו SHOCK מלווה התרנגול שמסמל גם הוא את בוא הבוקר ותחילת היום ממש כמו שתיית שוקו בבוקר.






 
2 | 1 |