שנות ה-2000 תנופת עשייה
רכישות
כחלק מהארגון מחדש שעברה תנובה בשנות ה-90 הוחלט על זניחת פעילויות בלתי רווחיות והשקעת מאמצים בתחומים חדשים, כגון רכישת חברות היוצרות סינרגיה לפעולות הליבה של תנובה. חברות אלו תומכות ומחזקות את עסקיה העיקריים של תנובה. בסוף שנות ה-90 רכשה תנובה את חברת "סנפרוסט" העוסקת בירקות קפואים ואת חברת הבת שלה "מעדנות" העוסקת במוצרי מאפה. בשנות ה-2000 המשיכה תנובה להתרחב באמצעות רכישות מוצלחות נוספות.
בשנת 2000 רכשה תנובה 50% ממפעל הבשר טירת צבי. במסגרת השותפות נמכרים ומופצים מוצרי "טיב טירת צבי" ע"י חטיבת הבשר של תנובה. במקביל נרכשה גם חברת "עוף קל", שעסקה בייצור מוצרי עוף מוכנים, ותוך זמן קצר שינתה את הקטגורייה בעזרת המותג המצליח "מאמא עוף".
באותה השנה רכשה תנובה 50% מחברת "אוליביה" המתמחה ברטבים וממרחים וב- 2002 השלימה את רכישת השליטה במלואה (95%). "אוליביה" המוכרת את מוצריה גם למספר רשתות גדולות
להמשך הכתבה>> 3 | 2 | 1 |
בשנת 2000 רכשה תנובה 50% ממפעל הבשר טירת צבי. במסגרת השותפות נמכרים ומופצים מוצרי "טיב טירת צבי" ע"י חטיבת הבשר של תנובה. במקביל נרכשה גם חברת "עוף קל", שעסקה בייצור מוצרי עוף מוכנים, ותוך זמן קצר שינתה את הקטגורייה בעזרת המותג המצליח "מאמא עוף".
באותה השנה רכשה תנובה 50% מחברת "אוליביה" המתמחה ברטבים וממרחים וב- 2002 השלימה את רכישת השליטה במלואה (95%). "אוליביה" המוכרת את מוצריה גם למספר רשתות גדולות
להמשך הכתבה>> 3 | 2 | 1 |