יוגורט ומעדני חלב

פס ייצור יופלה

פס ייצור יופלה

  • פס ייצור יופלה
  • באדיבות "ארכיון מעריב"

יופלה

בלילה אחד ב-2001, חל מהפך בישראל. בלילה אחד נאספו כל מוצרי אמי של תנובה בחנויות בכל רחבי הארץ והוחלפו במגוון מוצרי Yoplait. עם השקתו יצר יופלה מהפכה במקרר בזכות אריזות בצבע אדום בולט ושמות חדשניים ומלהיבים לטעמים מפנקים: "תות שובב", "אפרסק מאוהב" ומעל ל-40 טעמים לבחירה: יופלה עם פרי, יופלה עם פרי בתחתית, דיאט יופלה, יופלה לבן, יופלה מוס, יופלה בטעמי קינוחים, יופלה חצוי.
לאורך השנים, יופלה חוללה מהפכות בקמפיינים בולטים, חדשניים, פורצי דרך ויוצאי דופן:
השקת Yoplait בקמפיין שעשה שימוש באימג' מרכזי של לשון אדומה המלקקת את היוגורט.
השקת diet yoplait: נשים מלאות ששרות גוספל שעשו מהפכה בפרסום מוצרי דיאט: במקום דוגמנית דקיקה זמרת גוספל גדולת מימדים.
השקת white yoplait: yoplait מביא את בשורת ה-fun לקטגוריית היוגורט הלבן.
השקת yoplait בשוק הישראלי חוללה שינוי לטווח ארוך בשוק היוגורט.  
להמשך הכתבה>> 2 | 1 | 

מהיום, הצרכן הישראלי יכול ליהנות בסופר ממגוון רחב של טעמים ולכן בקטגורית היוגורטים עם פרי, Yoplait הוא המותג הפופולארי בישראל. 
2 | 1 |