עוף
תנו עוף
שנות ה-70 עמדו בסימן מהפכה בענף העופות. בעקבות שינוי מדיניות הממשלה, שעודדה את צריכתו של העוף המקומי וחתרה להקטנת הצריכה של בשר בקר קפוא מיובא, זורז מאד יצור העופות למיניהם (פטמים והודים). ב- 1974 הסתערה תנובה על יעד חדש-ישן שלה - שיווק עופות קפואים. ציבור הצרכנים התרגל אמנם לקנות עופות נקיים ומקוררים, וגם נחשף כבר לעופות הקפואים, אלא ש- 80% מהצרכנים סרבו עדיין לקנותו. העוף הקפוא סבל מתדמית שלילית של עוף זקן, שמן ובעל טעם לוואי. תוך שנתיים שינתה תנובה לחלוטין את תדמית המוצר והביאה לכך שלמעלה מ-50% מהעופות שנמכרו בארץ היו שלה.
כדי להפריך את התדמית השלילית יזמה תנובה מחקר בשיתוף אוניברסיטת ירושלים. 200 עקרות בית הוזמנו לארוחה בבית מלון, בה הוגשו להן מנות עוף - חלקן הוכנו מבשר עוף טרי וחלקן מקפוא. הטועמות התבקשו לזהות איזה עוף השתתף בכל מנה והתוצאות התפרסמו בעיתוני התקופה לא ניתן היה לזהות את
להמשך הכתבה>> 3 | 2 | 1 |
כדי להפריך את התדמית השלילית יזמה תנובה מחקר בשיתוף אוניברסיטת ירושלים. 200 עקרות בית הוזמנו לארוחה בבית מלון, בה הוגשו להן מנות עוף - חלקן הוכנו מבשר עוף טרי וחלקן מקפוא. הטועמות התבקשו לזהות איזה עוף השתתף בכל מנה והתוצאות התפרסמו בעיתוני התקופה לא ניתן היה לזהות את
להמשך הכתבה>> 3 | 2 | 1 |