הקהילה
מימין לשמאל: עופר בלוך, מנכ"ל תשלובת החלב ואריק רייכמן, מנכ"ל תנובה רוכבים על אופניים במסגרת מסע אופניים וחלוקת עוגות לכבוד שבועות 2002
שבועות
ב-1999 יזמה תנובה את מבצע "יוצאים לשטח שבועות". חג הביכורים ומאכלי החלב הוא חגה של תנובה, וככזה זכה להתייחסות מיוחדת, שהפכה למסורת שנתית עד היום. במסגרת המבצע פוקדים עובדי תנובה ובני משפחותיהם את סניפי רשתות המזון בכל רחבי הארץ, בימים שלפני חג השבועות. הם תומכים במכירות, מחלקים מתנות לקונים והילדים הקטנים עם חולצות תנובה הגדולות מעלים חיוך על פני כל הפוגשים אותם.