שנות ה-2000 תנופת עשייה
פס יצור יופלה במחלבת אלון תבור.
השקת היופלה
"ההשקה של כל הזמנים", כך מכנים בתנובה את סיפור החדרת המותג יופלה, ואת יום ההשקה בו לא פחות מ-1,000 נקודת מכירה נכנסו לעידן היופלה.
יופלה היא חברת בת של סודיאל הצרפתית, החברה הגדולה באירופה לקטגוריית מוצרי הניגרת הטריים.
יופלה היתה הראשונה בעולם למכור סדרת מוצרי חלב באריזות חד פעמיות בתקופת צנצנות הזכוכית, ב-1967 השיקה את יוגורט הפרי הראשון וב-1969 החלה את ההתרחבות העולמית שלה. יופלה גם היתה הראשונה בעולם לייצר יוגורטים מופחתי שומן, יוגורטים לשתייה ויוגורטים נטולי חומרי צבע.
ההסכם שנחתם עם החברה המובילה בתחומה איפשר לתנובה להשתמש בידע שלה ובשמה, וכלל גם הסכמה להתאמת היוגורט לחיך הישראלי.
מיכל המאירי, מנהלת השיווק של תנובה אז, סיפרה: יופלה הוא מותג המציע גישה כייפית, נועזת ומהנה לחיים, שמשאירה לך את החיוך על הפנים. כל אחד יודע שיוגורט הוא בריא. מעתה הוא גם מהנה ומרגש". את הרעיון
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |
יופלה היא חברת בת של סודיאל הצרפתית, החברה הגדולה באירופה לקטגוריית מוצרי הניגרת הטריים.
יופלה היתה הראשונה בעולם למכור סדרת מוצרי חלב באריזות חד פעמיות בתקופת צנצנות הזכוכית, ב-1967 השיקה את יוגורט הפרי הראשון וב-1969 החלה את ההתרחבות העולמית שלה. יופלה גם היתה הראשונה בעולם לייצר יוגורטים מופחתי שומן, יוגורטים לשתייה ויוגורטים נטולי חומרי צבע.
ההסכם שנחתם עם החברה המובילה בתחומה איפשר לתנובה להשתמש בידע שלה ובשמה, וכלל גם הסכמה להתאמת היוגורט לחיך הישראלי.
מיכל המאירי, מנהלת השיווק של תנובה אז, סיפרה: יופלה הוא מותג המציע גישה כייפית, נועזת ומהנה לחיים, שמשאירה לך את החיוך על הפנים. כל אחד יודע שיוגורט הוא בריא. מעתה הוא גם מהנה ומרגש". את הרעיון
להמשך הכתבה>> 2 | 1 |